środa, 16 lutego 2011

Bez Quillingu

Wydarzenie miesiąca!! Zrobiłam karteczkę zupełnie inną niż dotychczas ... Nie ma ani jednego kwiatuszka Quillingwego :) U mnie to zupełna nowość ... Aż sama się sobie dziwię :) 
To tak zwana "kartka składaczek". Kursik na tą karteczkę znalazłam w sieci ... Troszkę go zmodyfikowałam od siebie, a mianowicie skleiłam podstawę i wyszło mi coś na podobiznę stojącej rameczki :) Czyli krótko mówiąc - składaczek a nie składaczek :D Za bazę kartki użyłam papieru zrobionego z serwetki, kursik też można znaleźć w sieci. Byłam ciekawa czy wyjdzie mi taki papier z serwetki i wyszedł. A na koniec do zrobienia mojej karteczki zainspirowało mnie wyzwanie z galerii Na Strychu , na które mam zgłosić moją karteczkę.

Przechodząc do konkretów, kartka jest na 50 urodziny, a wygląda tak:







  Zapomniałam dodać, że to kartka z "wkładeczką" :D 
Szanowny solenizant dostanie "kupę" kasy :)
Szkoda tylko, że kasa to tylko bezwartościowe papierki, wydrukowane z sieci.
Ale reasumując ... mam nadzieję, że kartka się spodoba.


2 komentarze:

Arte Banale pisze...

Dziękujemy za udział w wyzwaniu! Zupełnie odjazdowa kartka, jeszcze takiej nie widziałam:)

Unknown pisze...

Świetny pomysł, już myślałam że zachomikowane sprzed denominacji, taki rarytas