środa, 30 listopada 2011

One Lovely Blog Award

Spotkała mnie ostatnio bardzo miła niespodzianka :) Dostałam wyróżnienie od Koali - BARDZO ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ!! :*
Zasady przyznawania wyróżnienia są następujące:

1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4. Nominowanie 15/16 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.
 
Siedem rzeczy o mnie:
1. Kocham wszystko co dotyczy kartek i rękodzieła.
2. Chomikuję różnego rodzaje przydasie - z myślą iż kiedyś znajdą zastosowanie :)
3. Lubię słodką kawę z mlekiem.
4. Jestem łakomczuchem :) Dzień bez czegoś słodkiego to dzień stracony :D
5. Chciałabym nauczyć się decoupage. 

5 komentarzy:

Finnuala pisze...

Dziękuję za wyróżnienie, ale kurcze nie lubię tych łańcuszków :( Nie lubię wklejać na bloga czegoś co nie jest pokazaniem tego co zrobiłam. Mam nadzieję, że się nie będziesz gniewać jak nie zamieszczę tego u siebie, ale za wyróżnienie jak najbardziej dziękuję :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :) Ja w ogóle nie mam pojęcia o decoupage, dla mnie to jest jak czarowanie :) Też chętnie bym poznała te sztukę bliżej. Pozdrawiam, Asia

Iwona pisze...

Ja również dziękuję bardzo za wyróżnienie:)Jest mi bardzo miło:)

Gosia pisze...

Dziękuję za wyróżnienie:)

Ala M. pisze...

Bardzo dziękuję, że o mnie pomyślałaś, ale ja tak jak Finnuala nie przepadam za tego typu zabawami... Mam nadzieję, że nie pogniewasz się, gdy utnę ten łańcuszek.
Życzę dobrego dnia!