wtorek, 24 maja 2011

Pamiątka

Dzień dobry!!
Zaczął się kolejny tydzień i kolejny piękny dzień, za oknem świeci słoneczko a u mnie kolejna karteczka :)
Dziś mam do zaprezentowania karteczkę, a właściwie pamiątkę na chrzest dla chłopczyka :)
Karteczka w białej tonacji z kilkoma małymi elementami niebieskimi (kwiatki i wstążeczka), do tego wykrojnik Nellie's - śliczne serduszko z falbanką, folder do ozdobnego wytłaczania papieru i świeczka - troszkę ją "obrokaciłam" :)
Jest też kilka motylków, które też są "obrokacone" :)
Na koniec moje kwiatuszki quillingowe i całość prezentuje się tak:





Na koniec dodam, że całość zapakowana jest w eleganckie pudełeczko z szybką, a karteczkę wykonałam z błyszczącego papieru (na zdjęciu niestety tego nie widać).

Pozdrawiam wszystkich zaglądających!! :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Wow! Jak tu u Ciebie cudnie, będę zaglądać cześciej