środa, 22 czerwca 2011

Kartka - Kopertówka

Witam!!
Strasznie długo moja osoba zbierała się na zrobienie karteczki - kopertówki :) ale przyszła do mnie "wena" a że mamy teraz okres ślubów powstała kartka - kopertówka na ślub.
Falbanka powstała za pomocą dziurkacza - Martha Stewart Doily Lace, użyłam dwóch rodzajów wykrojników Spellbinders, jest złoty napis ... Są też motylki, motyw który się u mnie często powtarza :) no i   
nieodzowne kwiatuszki quillingowe :)
 Chciałabym również dodać, że kartka ta jest na sprzedaż.
No i na koniec pracę tą chciałabym zgłosić na "wyzwanie nr 33" w HopmArt'cie
Dość gadanie :) oto efekt końcowy:




4 komentarze:

IWA pisze...

Świetne te kwiatki, prezentują się pięknie i uroczo! Mi przypominają nagietka, może dlatego, że często je siałam. :-)

Margo pisze...

Kwiatki quillingowe są cudne!

ArtMagda pisze...

świetne quillingowe dodatki! dziekuje za udział w zabawie:)

Unknown pisze...

Bardzo mi się podobają twoje karteczki.