czwartek, 13 października 2011

Długi post

Witam wszystkich zaglądających!! 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie :) Serce rośnie jak widzę iż  licznik odwiedzin idzie w górę :) 
Dziękuję również tym, którzy pozostawili pozostawili po sobie ślad w postaci komentarza :*

Chcę Wam dziś pokazać to co moje rączki ostatnio poczyniły. Na blogach zaczynają się pokazywać świąteczne prace i żeby nie było - nie obijałam się przez ostatni tydzień (albo i dłużej) i też coś poczyniłam w tej kwestii :D
Nie są to kartki ... jest to inne rękodzieło, przy którym ogarnął mnie szał twórczości i zakupów - to drugie bardziej :)

Czy już się domyślacie ... oprócz tego, że na biurku panuje ogromny bałagan (ale to tak zawsze :) na pierwszym planie królują moje zakupy - pod biurkiem jest ich reszta :D ale tam jest jeszcze większy bałagan - czy ktoś też tak ma ?? 

A teraz to co powstało z tych pięknych wstążeczek:

Zdjęcia zbliżeń można zobaczyć TU.
Tylko czterem zrobiła zdjęcie, musicie mi uwierzyć na słowo, że jest ich więcej :)
Kartki też powstały, czekam aż dotrą do zamawiających i wtedy je pokażę. Mam też zaczęty jeden obrazek, drugi już chodzi mi po głowie :) Także - jak widzicie nie próżnuję :)

Ufff ... ale się rozpisałam :) Dziękuję za dotrwanie do końca :)
POZDRAWIAM!! :*

5 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładne bąbki :) Ja też mam bałagan ale na bieżąco go sprzątam i odkładam wszystko wysoko na szafę tak aby córka nie sięgnęła. Trochę to męczące ale z drugiej strony przynajmniej zawsze mam czysto na biurku i mniej więcej poukłądane w pudełkach bo gdyby nie córka to pewnie tak bym się zasypała tym wszystkim i odgarniała tylko mały różek na biurku aby coś tam położyć :) Pozdrawiam serdecznie, Asia

Ala M. pisze...

Ładnie, ładnie... nawet bardzo! Ja od początku tyg. myślę o posprzątaniu swoich przydasi, ale nie mogę się zmobilizować i znajduję wymówki... Chyba wezmę się za porządki i poodkładam rzeczy na ich miejsce...

hania739 pisze...

Są śliczne, ja daję w swoich wstążkę z drugiej strony - tak jak masz to w całej czerwonej :)) Też już ich zrobiłam sporo, ale jeszcze na blogu nie pokazywałam :))

Marzena pisze...

świetne bombki!

Iwona pisze...

Prześliczne:)