czwartek, 29 grudnia 2011

To co Tygrysy lubią najbardziej :)

Zapraszam serdecznie na moje pierwsze Candy!! :)
19 stycznia minie rok odkąd prowadzę bloga, z tej okazji przygotowałam dla Was same słodkości :) w podziękowaniu za Wasze miłe komentarze oraz za cięgle rosnący licznik odwiedzin.
Dla każdego coś dobrego :)

Warunki zabawy są te same co zwykle:
1. Zostaw komentarz po tym postem
2. Osoby nie mające bloga - adres e'mail
3. Na swoim blogu zostaw informację o moim Candy
4. Zabawa będzie trwała do 19 stycznia 2012
5. Wyniki podam następnego dnia, czyli 20.01.2012

ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE DO MOJEJ ZABAWY !!

161 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Alu,bloga nie mam, ale i tak dodaję komentarz :) Dzięki Twoim pracom mam wiele pomysłów i wiem też ile pracy przede mną, żeby moje kartki były tak dobre jak Twoje. Życzę sukcesów w dalszej pracy w nowym roku.
anna_dj@interia.pl

Ala M. pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji roczku, życzę inspirujących pomysłów i czasu na wdrażanie projektów w życie. Pozdrawiam serdecznie!
PS. Informacja o candy w pasku bocznym.

Kasia K. pisze...

Oooo, chętnie, chętnie!
I najlepszego z okazji roczku :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Ja chętnie przytanę w kolejce w miłym towrzystwie :)

Kalina pisze...

I jeszcze ja się dopisuję i życzę wielu twórczych inspiracji na kolejny roczek.

Eawera pisze...

Mniam mniam jakie słodkości:)
Z chęcią się zapiszę;P
Pozdrawiam i cierpliwie czekam!

agea happiness pisze...

na nowy by się przydały takie słodkości:)
ustawiam się w kolejeczce:)

Gosia pisze...

Mnie też nie może tu zabraknąć, uwielbiam słodycze pod każdą postacią:))

zancia pisze...

gratuluje roczku i ustawiam sie w kolejce po słodkosci! pozdrawiam zaneta

Dorota pisze...

Jeszcze więcej pomysłów w nowym roku! Gratuluję roku blogowania. Ustawiam się w kolejce. Taka niespodzianka na nowy rok? Super.

Asia-majstruje pisze...

Z chęcią się zapiszę.
Wszystkiego dobrego w nowym roku!

Kasia :) pisze...

I ja w kolejce szybciutko staje,bo moja córcia bardzo by się ucieszyła z takich słodkości,pozdrawiam.

IWONA pisze...

Może numerek 13 będzie szczęśliwy:)Wszystkiego najlepszego z okazji roczku i dalej pięknej twórczości:)

Unknown pisze...

Dziękuję, za dołączenie do mojego nowego miejsca, i zapisuję się u Ciebie. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok

Lilka pisze...

z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :O) dziękuję za zaproszenie oraz udział w moim candy, powodzenia!
szczęśliwego Nowego Roku!!!

magdalenardo pisze...

Zgłaszam się :)
Strasznie chciałabym wygrać te słodkości :)

Życzę szczęścia w Nowym Roku :)

AnioleQ7 pisze...

Staję w kolejce :)

pasjerenaty pisze...

Gratuluję roczku,z chęcią staje po te słodkości i po Nowym Roku zapraszam do siebie.Życzę nastepnego udanego roczku 2012:)

mgiełka rosy pisze...

...zgłaszam się...
murzyneczek@gmail.com

Kaśka pisze...

Jako łasuch muszę tu być:)
Zapraszam do siebie na Karnawałowe candy

Fiołeczek pisze...

To i ja się stawiam! :D

Makola pisze...

Ja też spróbuję! ;)

justysias7000 pisze...

I ja się zapiszę;)
Wszystkiego co najlepsze!

ScrapAtka pisze...

Z największą przyjemnością zapisuję się i ja. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

Trojanda pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Kolejna w kolejce ;)

I wszystkiego najlepszego :):):)

monika12@go2.pl

Anonimowy pisze...

Gratuluje roczku ;)
Z przyjemnościa dołączam do kolejeczki, przydasie cudne ;)
Pozdrawiam

Małgoś 13 pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości w pisaniu. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

niga pisze...

i ja chętnie dołączam do zabawy pozdrawiam :)

Ela 17 pisze...

Ja takze sie zapisuję

Kasia pisze...

Chętnie dołączę do kolejki.

Anonimowy pisze...

I ja chętnie tu dołączę. maria.w55@wp.pl

Stokrrota pisze...

To i ja się przyłączę do kolejki :)
www.stokrrotkowo.blogspot.com

ewinka pisze...

Ja też staję w kolejce. Życzę wielu cudownych pomysłów w roku 2012.Pozdrawiam.

lemontree pisze...

Z miłą chęcią się zapisuję :)
Pozdrawiam!!
Magda - lemontree

janis pisze...

Pozdrawiam serdecznie :) basia691@o2.pl

Art With Heart - Pracownia Plastyczna pisze...

Z chęcią zgłaszam swój udział w Candy! :)
Pozdrawiam,
joaśka

Wanda pisze...

Z miłą chęcią zapisuję się na słodkości:)gratuluję roczku i życzę wielu rocznic oraz twórczych pomysłów:)zapraszam do mnie na candy
http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/

monia pisze...

Gratuluję rocznicy :)
Chętnie zapiszę się na candy:
http://moniaz125.blox.pl/html

Izzi pisze...

Sukcesów. Zapisuję się :) i trzymam kciuki.

Anonimowy pisze...

Ja również się zgłaszam :):)
Pozdrawiam, Justyna.
tyska2021@interia.pl

madmad pisze...

Ja również się zgłaszam. Informacja o candy na moim blogu Ogród biżu Mad, pozdrawiam

Majek pisze...

Chętnie wezmę udział w zabawie :)

Karkakg pisze...

fajny zestaw słodkości, zgłaszam się i ja :)

Daszka pisze...

Chętnie wezmę udział w świętowaniu roczku isnienia Twojego bloga, życzę kolejnych twórczych lat. Pozdrawiam serdecznie

ania.n pisze...

Gratuluje roczku:)zycze kolejnych a na candy z checia sie zapisze:)
ania_reg@poczta.onet.pl

moja artissima pisze...

z radością przyłączam się do zabawy i gratuluję pierwszych urodzin:)życząc kolejnych równie twórczych i pomyślnych:)

NyuChii pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce :)

Anonimowy pisze...

Gratuluje roczku :) zapisuje się grzecznie do kolejki i czekam cichutko może szczęście dopisze.
lenka111@autograf.pl

Anonimowy pisze...

Gratuluje roczku :) zapisuje się grzecznie do kolejki i czekam cichutko może szczęście dopisze.

kopiciuszek@o2.pl

Agnieszka pisze...

słodko tu u ciebie :). chętnie się w kolejce ustawię

Inusia pisze...

zapisuje sie!
www.scrap-inki.blogspot.com
i zapraszam domnie na Candy!

renataa25 pisze...

Ustawiam się w kolejce, bo cukierki kuszą:))
Pozdrawiam!!

lovely things pisze...

Chętnie ustawie się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
lovelythings-marta.blogspot.com

allearte pisze...

Witam!
Z miłą chęcią się zapisuję :)
Pozdrawiam!!!

scrapfantazje pisze...

ustawiam się w kolejce po słodkości:)!
pozdrawiam, scrapfantazje.blogspot.com

patrycja pisze...

Chetnie wezme udzial :)

Anonimowy pisze...

Gratuluje ! Zapisuje sie na candy ! Pozdrawiam ! no_one_no@wp.pl

truskawki2702 pisze...

Piękne prace!

Zapisuję się!

iwona232@interia.pl

Aleksa pisze...

Zgłaszam się! www.flashArt.blog.onet.pl lub e-mail aleksazk@gmail.com

kjujik pisze...

Gratuluję rocznicy!;D I dopisuję się do zabawy:)

Elunia pisze...

Gratuluję rocznicy :)) i bardzo chętnie ustawiam się w kolejce.

Anonimowy pisze...

Ustawiam się w kolejce ! nobody_noone@wp.pl

karola pisze...

I ja do kolejki.Pozdrawiam.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

aa_dorota pisze...

I ja ustawię się w kolejce
Życzę wielu inspirujących lat

LavInArt pisze...

Świetne candy, z miłą chęcią ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

AgaPola pisze...

Wszystkiego naj naj naj z okazji Nowego roku i ukończenia roczku :)))
Oczywiście ustawiam się do kolejki po cukierasy!
pozdrawiam

Irena Rysa Maciąg pisze...

gratuluje roczku

m.lena pisze...

ja też z chęcią wezmę udział, coby mieć szanse na takie słodkości (:

Parabola pisze...

Zgłaszam się i ja ;))

magdecka@autograf.pl

zancia pisze...

i ja sie zapisuje! pozdrawiam:)

barbarahaft pisze...

fajnie byłoby wygrać...

Anonimowy pisze...

Mmmmm... jakie cukieraski:) z chęcią się na nie połaszę, aż ślinka cieknie:) bloga nie posiadam ale często podglądam Twoje inspirujące prace:) Pozdrawiam gorąco, Agnieszka
agnieszkamelak@tlen.pl

Tina pisze...

Chętnie przyłącze się do zabawy ;-)

Majalena pisze...

Wszystkiego Najlepszego z okazji Roczku.. i Nowego Roku też :)
Zapisuje się również do zabawy.

http://majalena.blogspot.com/

vena7 pisze...

Przyłączam się do zabawy ..Wszystkiego dobrego z okazji roczku.pozdrawiam Monika

Blue pisze...

Chętnie przyłącze się do zabawy. Mnie 7 stycznia minie roczek. Zapraszam na moje candy

Verdi pisze...

To i ja się zgłoszę :)
weronika.lacek@gmail.com
Pozdrawiam

Natali Helfire pisze...

ja też się zgłaszam

Polcia pisze...

ale mi się udało, ze do Ciebie trafiłam ;D zgłaszam się i zapraszam do mnie na candy
www.wszkatulce.blogspot.com

Bea pisze...

cudowne cukierasy !!!
grzecznie w kolejce się ustawiam
i cieplutko pozdrawiam :)

miesz-Anka pisze...

Dopisuję się i ja do kolejki po słodkości ;o)
Być może szczęście uśmiechnie się do mnie ;o)

katerina pisze...

i ja się zgłaszam...zapraszam na moje candy

http://katerina-cala-ja.blogspot.com/2012/01/moje-pierwsze-candy.html

Made by Aisia pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)

Sztuk Kilka pisze...

mmmm...same pyszności dla Tygrysków :D

http://sztukkilka.blogspot.com/

NyuChii pisze...

ustawiam się w kolejce :)

Magda pisze...

I ja, i ja :) Gratuluję rocznicy..
www.scraperiada.blogspot.com

Paulette pisze...

Słodko słodko się zrobiło;) I jak tu nie stanąć w kolejce;)http://galeria-inspiracji.blogspot.com

ania pisze...

Chętnie dołączę z gratulacjami:))))

Sylwia pisze...

I ja poproszę;-). Przydasie bardzo mnie się przydadzą.

Pozdrawiam serdecznie

Sylwia pisze...

no tak, nie podałam adresu:
polikarpia@wp.pl

Anonimowy pisze...

Gratulacje !! Dolaczam do zabawy ! krasnal__halabala@wp.pl

lady-margot pisze...

Po takie słodkości nie można nie stanąć w kolejce, więc i ja się zapisuję, może mi się poszczęści. Banerek zamieściłam na blogu i korzystając z okazji zapraszam na candy do siebie:)

pozdrawiam cieplutko:)

raeszka pisze...

Cudne candy, chętnie się zapisuję :).

Emilia :* pisze...

dopisuje.się.


weloveefashion.blogspot.com

Anka (Czarna) pisze...

Ja też się zapisuje. Fajnie byłoby chociaż raz coś wygrać :)
www.mojerobotki.blog.onet.pl

M.J.R. pisze...

Więc się zapisuję ;)

Pozdrawiam!
m.j.r@poczta.onet.pl

Asia pisze...

Zapisuje sie:))
Pozdrawiam Asia

Katherine Sarah Michaelle Helfire pisze...

jeszcze ja

CzarnaKobietka pisze...

Z przyjemnością dołączę się do zabawy ;-)
czarna.kobietka@gmail.com

barbaratoja pisze...

Gratuluję roczku!
Łasa na słodycze jestem , zapisuję się.
Ciebie zapraszam do mnie na moją rozdawajkę!

benenati pisze...

Chętnie się zapiszę :)
marta.piotrowicz@tlen.pl

SkySweet pisze...

Mimo, że tylu chętnych przede mną to i tak ustawiam się w kolejce:D

Aleksa pisze...

Oj jaka długa kolejka! No ale warto spróbować ;] Zapraszam do mnie: FlashArt.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

takie słodkości- nic więc dziwnego, że tylu chętnych, ale i ja spróbuję szczęścia ;)
pozdrawiam ;)

Marzena pisze...

Gratuluje rocznicy!
Ustawiam się w kolejce :)

marzenalupa@interia.pl

Koperkowe rękodzieło pisze...

Z chęcią wezmę udział w Twoim candy! Cudowne prace! Pozdrawiam i zapisuję się na stałe!
koperkowerekodzielo.blogspot.com

a pisze...

dobre candy nie jest złe ;D to i ja ;) pozdrawiam i gratuluję rocznicy ;)

(z)ręcznie zrobione pisze...

Z chęcią ustawiam się w kolejce może mi się poszczęści,
baner zamieściłam na http://upominkizreczniezrobione.blogspot.com/

Pozdrawiam cieplutko:)

Aga pisze...

ja też biorę udział!

Esterson pisze...

Staję w kolejce:)Może los uśmiechnie się do mnie.
http://www.arts-ooak.blogspot.com/

Gosia pisze...

I ja się chętnie dołączę :D

aeljot pisze...

I ja spróbuję szczęścia :)

Unknown pisze...

Kolejka ogromniasta, ustawiam sie i ja :) jednoczesnie zapraszam na moje pierwsze rozdawnictwo. banerek podlinkowany juz zamieszczony :)
Pozdrawiam i zycze wiecej takich rocznic.

kamarek pisze...

Pewnie, ze sie zapisuje na tak cudowne candy.

GabArte pisze...

I ja się dołaczam do zabawy.

Asik pisze...

Fiu, fiu, długa ta kolejka... Ale mimo to, staję na końcu i cierpliwie czekam :)

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
dorota_wysocka@epf.pl

elima pisze...

Zgłaszam się!
:)
elima-elima.blogspot.com

Kamoska pisze...

Ustawiam się w kolejkę po te pyszności! Wszystkiego najlepszego z okazji roczku i Nowego Roku:-))
http://kamoskafantasyproduction.blox.pl/html

zainspirowana pisze...

może szczęscie mi dopisze... zobaczymy :)
na razie ustawiam się grzecznie w kolejce...

fabka27 pisze...

ja również staje w kolejce :)

Ela 17 pisze...

Ustawiam sie w tej dlugiej kolejce po te piękności

Alicja w krainie papieru pisze...

Witam imienniczkę i zasilam szeregi chtnych na te słodkości

skimmia pisze...

Gratuluję świetnej rocznicy :-)
I ja się w kolejkę ustawię :-)
pozdrawiam i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)

Małgorzata P. pisze...

Ja również staje w kolejce :-)
I zapraszam do mnie: http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

PS Informacja o candy w pasku bocznym z linkiem

cohenna pisze...

Zapisuję się trzynastego w piątek mimo że mówi się że jest to dzień pechowy. Nie wierzę w przesądy ale dziś podczas pracy nad sutaszowymi kolczykami pękło mi oczko w igle do koralików, a w sklepie nie dojechało zamówienie które miało być...i na przekór wszystkiem co dziś złe zapisuję się na candy z cichą nadzieją na wygraną.

www.cohenna.com

Diana Art pisze...

Roczek jak fajnie, to i ja stoję

Dzieła Madame pisze...

i ja też się zapiszę:)
gratuluję roczku, mi też niedługo tyle stuknie:)
pozdrawiam

Sylwia pisze...

i ja również chętnie się zgłoszę:)
Właśnie dzisiaj trafiłam na Twojego bloga i muszę przyznać, że na prawdę cudnie to wszystko wygląda! pozdrawiam!

Unknown pisze...

I ja chętnie się zgłoszę. Wszystko takie cudowne.

Beakie pisze...

gratulacje okrągłej rocznicy
beakie@wp.pl

Kreatywne plecionki pisze...

Gratuluję rocznicy ! same wspaniałości chętnie dopisuję się do tej dłuuuuuuuugiej listy pozdrawiam :)

helksa pisze...

I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

Daszka pisze...

To ja też się z chęcią przyłączę do zabawy. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

A ja mogę się zgłosić? Nie mam bloga, aczkolwiek Twojego obserwuję już bardzo długo.
Mój e - mail to n.szerment@wp.pl

marzka30 pisze...

Zapisuję się z miłą chęcią i pozdrawiam :)

Agnieszka C. pisze...

oho, ho! jaka kolejka :)Powiększę ją :)
Pozdrawiam, Agnieszka

honka pisze...

gratuluję takiego wyniku ;) zapisuje się na candy i w rewanżu zapraszam do siebie na candy!

Alutka pisze...

gratuluje rocznicy! :) życzę następnego roku :) i zgłaszam się do tego kuszącego candy

Z pasją pisze...

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! Chętnie dołączę się na słodkie Candy! Pozdrawiam

Justyna pisze...

Zgłaszam swoją kandydaturę do opieki nad tymi słodkościami. :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
http://cudownescrapy.blogspot.com/

Madziorkowe pomysły pisze...

Ustawiam się w kolejce:)
Pozdrawiam
Magda

japkowa pisze...

Cukiereczki fantastyczne, więc nie dziwi liczba chętnych.. :) Ochoczo staję w kolejce, a korzystając z okazji zapraszam do siebie na Candy (oczywiście jeżeli interesują Cię przygotowane przeze mnie prezenty).

Unknown pisze...

Witam i o zdrówko pytam postoję w kolejeczce poreklamuję troszeczke uśmiechne się miło może los się uśmiechnie do mnie ? Zapraszam na swojeCandy Ręcznikowe a i jeszcze jedno info na blogu zostawiam :)
www.haftkomputerowy.blogspot.com

ziutka pisze...

candy... to jest to co misie lubią najbardziej :)
Gratulację z okazji rocznicy :)
Pozdrawiam :)

Ania pisze...

Nadal próbuję szczęścia może u Ciebie mi się powiedzie :) Pozdrawiam serdecznie!!

Mucha M. pisze...

zgłaszam się i 100 lat
roznosciinowosci.blogspot.com

Trzpiotka pisze...

Rok to już kawał czasu, gratuluję wytrwałości! Obyś jeszcze miała wiele rocznic :) I oczywiście zgłaszam się

Anonimowy pisze...

Niestety nie mam bloga:( Twoje prace są piekne:) Ja robię kartki,które najczęściej wreczam rodzinie i znajomym. Czasami robie też kolczyki. Pozdrawiam serdecznie moj mail martaartymowicz@wp.pl

Niki pisze...

Miło mi wziąć udział :)

Info o Candy już na moim blogu: http://craft4relax.blogspot.com/ !

19 stycznia mam urodzin, może akurat się uda :)
Oczywiście dołączam do grona obserwatorów :)

malagosia pisze...

zapisuje się z dwóch powodów po pierwsze 20 mam urodziny i może mi szczęście dopisze a drugi to kocham takie cukierasy

Izoldka pisze...

Bardzo chętnie dołącze do zabawy :) Informacja o cnady na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
Zapraszam na moje candy!
Pozdrawiam!

papiórkowa pisze...

mój blog co prawda w powijakach, ale candy zawsze kusza, oj zawsze...

Janka Fickowska/ POLAND / Chrzanów pisze...

Też się szybciutko dopisuję !!!!

Agnieszka Czerkas pisze...

Prawie w ostatnim momencie :-) Z przyjemnością ustawiam się w tej dłuuuugachnej kolejce i czekam na losowanie :-) Serdecznie zapraszam Cię na moje candy :-)

askoz pisze...

Dopisuje się do tej kolejeczki.
Gratuluję roczku blogowania i życzę jeszcze wielu!!!

Paulina pisze...

wooow świetne candy:) z chęcią wezmę udział

madzialenaa pisze...

O! Ja też chcę !
http://magda-hand-made.blogspot.com/2012/01/blog-post_19.html

Musta pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Zapraszam też na candy do mnie!

Pozdrawiam serdecznie :)

Kahlan84 pisze...

Lista chętnych długa, a ja w ostatniej chwili się mimo wszystko zgłaszam i pozdrawiam