wtorek, 29 maja 2012

W hurcie poproszę ...

Witam !! :)

Kiedyś dawno dawno temu, jakoś na początku roku, pisałam iż moja kuzynka porzuca stan panieński i zasila małżeńskie szeregi ;) W związku z tym miałam przyjemność wykonania dla niej zaproszeń.
Chciałam zrobić coś oryginalnego i niepowtarzalnego i tym sposobem powstało 76 specjalnych zaproszeń :)

O takich:







Tak tak ... dobrze widzicie ... jest to 76 sztuk expolodnig box'ów :D
Ale czad ... prawda ...

Muszę tu dodać, iż gdyby nieoceniona pomoc przyszłej Pani Młodej, nie poskładałabym ich nawet do końca roku ...
DZIĘKUJĘ !! :*

POZDRAWIAM !! :)

16 komentarzy:

barbarahaft pisze...

jestem pełna podziwu...

elima pisze...

WOW!!!!!

Iwona pisze...

Kochana ależ wspaniała produkcja:)Podziwiam:)Śliczne:)

zofia pisze...

Zaproszenia w pudełeczku!!! Super pomysł i przepięknie wyglądaja.
Praca hurtowa- podziwiam wytrwałość!
pozdrawiam

Ala M. pisze...

Brak słów... Pudełeczka są pięknie ozdobione i bardzo eleganckie. Goście będą zaskoczeni taką nietypową formą zaproszeń a tak w ogóle rodzina ma z nami (crafterkami) dobrze :)

Dotka pisze...

wow widok cudowny, ale sie musialas napracowac :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Ojej! Ale pracy :) Pieknie wyszlo :)

Mihaela pisze...

Lovely decorated boxes! I love the soft colors you have used!

karola pisze...

Świetny pomysł na zaproszenia,jestem pod wrażeniem,są piękne.

Alusiek7 pisze...

Śliczne, bardzo delikatne... a ilość powalająca,

Gosia pisze...

Szczęka mi opadła!!! Tyle pracy!!!! Piękne i z pewnością oryginalne:)

katerina pisze...

dzielna jesteś...tyle roboty...gratuluje...są piękne...

Kasia K. pisze...

O masakra! Ile Wam na to zeszło??

Unknown pisze...

az mi mowe odjelo... mega fajny widok. ale slicznosci.

Unknown pisze...

o kurka wodna... ale robótka... podziwiam w całej rozciągłości... piękne, by poczta tylko nie schrzaniła efektu...

Finnuala pisze...

No w końcu się doczekałam obejrzenia pudełeczek :D
Nie ma co, dała Ci Panna Młoda popalić hehe ;)