środa, 7 września 2011

Kartka kaskadowa

Witam serdecznie!! :)
W ramach odskoczni od kartek ślubnych wykonałam ostatnio karteczkę na urodziny. Kartka powstała według tego kursu - jest to karteczka kaskadowa.
Miło mi się przy niej pracowało, co więcej zaszalałam na całej linii :)
Z przodu kwiatuszki quillingowe, dwie sympatyczne biedronki i motylki :)
A w środku upiekłam babeczkę z okazji okrągłej rocznicy urodzin dla sympatycznej jubilatki, którą serdecznie pozdrawiam i składam najlepsze życzenia!! :)
A teraz zdjęcia, będzie ich troszkę :)








Pozdrawiam cieplutko wszystkich tu zaglądających i dziękuję za miłe komentarze!! :)

6 komentarzy:

Iwona pisze...

Śliczniutka kartka:)Pozdrawiam:)

Koala pisze...

Fajny pomysł na kartkę, a babeczka wygląda na smakowitą :)

Gosia pisze...

Śliczna karteczka. Babeczka również

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna kartka, sliczne kwiatuszki i babeczka na tyle tej etykiety bardzo mi sie podoba :)

hania739 pisze...

Karteczka jest po prostu piękna! :))

Finnuala pisze...

O znowu te kolorowe kwiatuszki i znowu mi się podoba :)
Masz swój styl, widać to w każdej karteczce :)
Podobają mi się te kolory, bardzo fajnie to wygląda :)