piątek, 18 listopada 2011

Kredki akwarelowe ...

... kupiła mi kiedyś mama, jak jeszcze chodziłam do szkoły. Użyłam ich parę razy, jak zwykłe kredki do pomalowania jakiegoś rysunku. Szkoła się skończyła a kredki wylądowały w szafie z myślą - kiedyś może się przydadzą. Potem były studia, praca ... leżały sobie tam na dnie i kurz się na nich zbierał, aż pojawiła się moja pasja z robieniem kartek. Śledziłam blogi i zazdrościłam dziewczynom pięknie malowanych stempelków, aż ostatnio przeczytałam że kredek akwarelowych również można używać do ozdabiania stempelków ... Rzuciłam się na szafę i wykopałam je ... moje kredki ... i olśniło mnie ... już wiedziałam dlaczego na pudełku jest namalowany pędzelek :) :D
Od razu zabrałam się do pracy, wydrukowałam obrazek, pomalowałam, później wzięłam pędzelek, namoczyłam wodą i z zapartym tchem dotknęłam kartki - wow to działa :) 
I oto jest, moja pierwsza praca ze stempelkiem digi, dowiedziałam się przy okazji, że takie darmowe stempelki to - Freebies. Ja użyłam ślicznego bałwanka z Digi Scrap
Jak na pierwszy raz to wyszło mi chyba całkiem dobrze (wprawne oko wypatrzy małe potknięcia i zamazania :) ale ja jestem z mego dzieła dumna. Pewnie z czasem pokażą się nowe :)))




Na karteczce znalazło się też miejsce na quilling'ową gwiazdeczkę :)

POZDRAWIAM serdecznie i słonecznie wszystkich zaglądających. 
Bardzo DZIĘKUJĘ za wszystkie miłe i budujące do dalszej pracy komentarze :)

6 komentarzy:

Kasia K. pisze...

Fajnie wyszło :) Ja talentu do malowania/rysowania nie mam, więc podchodzę do takich stempelków jak do jeża i trzymam się od nich z daleka ;)

Gosia pisze...

Łał, naprawdę super efekt i ta gwiazdeczka ładniutka!! I znowu się potwierdza,że internet to kopalnia świetnych pomysłów;)

Gosia pisze...

To jeszcze raz ja :) dziękuję za słowa otuchy i cieszę się ,że moje aniołki wpadły Ci w oko ;)

Iwona pisze...

Cudna karteczka:)Taka delikatna:0Bałwanek słodziutki:)Hm i ta śliczna śnieżynka:)

Grejsi pisze...

Pierwszy raz? Niemożliwe.... wyszło full profeska!
Dziękuję za udział w moim candy - dziś - losowanie! Życzę powodzenia!

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna karteczka! Bałwanka pokolorowałaś perfekcyjnie. Pozdrawiam serdecznie :)