piątek, 25 listopada 2011

Stemple digi

Lubię uczyć się nowych rzeczy - zwłaszcza jeżeli przydatne są do mojej pasji karteczkowej :D Ostatnio pozazdrościłam Koleżankom fajnych digi stempelków z napisami ... Wzięłam więc na tapetę program Corel i coś tam zaczęłam tworzyć :) Na początku mało dopracowane ale własne i muszę powiedzieć, że karteczka z takim napisem wygląda zupełnie inaczej :)
Prezentuję więc dziś mój pierwszy osobisty stempelek digi, na skromnej karteczce na imieniny dla Zdzisława, z wykorzystaniem wykrojnika Marianne design CR1201. Dodam iż kwiatki zrobiłam sama, właśnie za pomocą tegoż wykrojnika, z papieru który lekko mieni się na niebiesko (niestety nie widać tego na zdjęciach, no ale pogoda jest jaka jest) plus listki quillingowe :)
Z góry przepraszam - jeżeli ktoś gdzieś kiedyś już wykonał taki stempelek.

A teraz karteczka:



Dorobiłam się też podpisu ( skromnie przyznam, że sama go wymyśliłam :D )

DZIĘKUJĘ!! DZIĘKUJĘ!! DZIĘKUJĘ!! że tu do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe dla duszy komentarze :) Świecą jak słonko w te pochmurne dni :)
POZDRAWIAM!!

3 komentarze:

Iwona pisze...

Śliczna kartka:)Taka delikatna:)Kwiatki jak zawsze zachwycają mnie cudne:)

Koala pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

[Kasia] pisze...

stempelek bardzo ładnie wyszedł ;)

kartka zresztą też cudna ;)